اینروزها کمحوصلهتر از همیشه ام. کمتر از همیشه با آدمها و بیشتر از همیشه با خودم حرف میزنم. پشت چراغ قرمز میایستم و به این فکر میکنم که حکمت این ارتباط معکوس چیست؟ چرا آدم هرچی بیشتر به خودش و دنیای درونش خو میگیرد، بیشتر حوصله و ظرفیت قبول واقعیتهای بیرونی را از دست میدهد؟
نقطه مجهول...ما را در سایت نقطه مجهول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41