جوری که در خواب، خواب ببینی..

خرید بک لینک

یادم نیست آخرین بار کی خواب خوب دیده بودم، همیشه خوابهایم چیزی داشته اند برای اینکه ازشان بترسم و حس بدی بگیرم. البته حتی یادم نیست آخرین بار کی خواب دیده بودم. شاید چند ماه پیش.. نمیدانم.. بهرحال بعد از مدت قابل توجهی (نسبت به عادت همیشگی خوابهایم قابل توجه است) خواب دیدم. آن هم یک خواب خوب. یک خواب خیلی خیلی خوب. آنقدر خوب که احساس میکنم عاشق یکی از آدم های توی خوابم شدم که در واقعیت زندگیم وجود خارجی ندارد. حتی جزییات چهره اش یادم نمانده. اسمش را هم نمیدانم. ولی واقعا.. جدا.. از ته قلبم دوستش دارم و وقتی به این فکر میکنم که چقدر دلم میخواهد یکبار دیگر خوابش را ببینم، بغض میکنم و اشکهایم میریزد از شدت دلتنگی..

میگویند هر آدمی که توی خوابهایمان میبینیم، در واقعیت دیده ایمش. حتی شده بعنوان یک رهگذر موقع خرید کردن دیده ایمش. امکان ندارد هیچکدام از آدمهای توی خوابهایمان صرفا ساخته و پرداخته مغزمان باشند. با این اوصاف، چقدر دلم میخواهد که کاش یکبار چهره این آدم افسانه ای را توی واقعیت ببینم. هرچند میدانم شخصیت هیچ بشری انقدر شبیه اقیانوس نمیتواند بشود.

نقطه مجهول...

ما را در سایت نقطه مجهول دنبال می‌کنید

برچسب: جوری,خواب,خواب,ببینی, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:25

صفحه بندی