
یادم نیست آخرین بار کی خواب خوب دیده بودم، همیشه خوابهایم چیزی داشته اند برای اینکه ازشان بترسم و حس بدی بگیرم. البته حتی یادم نیست آخرین بار کی خواب دیده بودم. شاید چند ماه پیش.. نمیدانم.. بهرحال بعد از مدت قابل توجهی (نسبت به عادت همیشگی خوابهایم قابل توجه است) خواب دیدم. آن هم یک خواب خوب. یک خواب خیلی خیلی خوب. آنقدر خوب که احساس میکنم عاشق یکی از آدم های توی خوابم شدم که در واقعیت زندگیم وجود خارجی ندارد. حتی جزییات چهره اش یادم نمانده. اسمش را هم نمیدانم. ولی واقعا.. جدا.. از ته قلبم دوستش...
ادامه مطلب